Нүүр хуудас Нийгэм БЗД: Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэв

БЗД: Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэв

120
0
BZD_irgediin sanal huseltiig shiidew
БЗД: Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэв
~БЗД: Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэв~

Дүүргийн Засаг даргын Тамгын газарт газарт 2018 оны 1 дүгээр сарын 02-ноос 2018 оны 5 дугаар сарын 01-ний өдрийг хүртэлх хугацаанд иргэдээс нийт411 өргөдөл, хүсэлт, санал ирсэн байна.

Эдгээр өргөдөл, хүсэлтийг дүүргийн Засаг даргын Тамгын газрын Төрийн захиргааны удирдлагын хэлтсээс холбогдох албан тушаалтан болон хэлтэс албадад танилцуулан, шилжүүлж ажилласан байна.

Өргөдөл, хүсэлтүүд ихэвчлэн www.smartcity.mn цахим өргөдөл гомдлын систем, 1800-1200 тусгай дугаарын утас, www.ub1200.mn цахим хуудас, Засгийн газрын 11-11 төв, нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв , “Check My service”аппликейшнээр тус тус дамжин ирдэг юм.

Тэгвэл дээрх хугацаанд иргэдээс ирсэн өргөдөл, хүсэлт, санал, гомдлын 373 буюу 90,75 хувийг хугацаанд нь шийдвэрлэсэн байна. Харин шийдвэрлэх шатандаа 38 өргөдөл, бүртгэгдсэн байна.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Please enter your comment!
Please enter your name here